Prosty serwer dla Prostej firmy
Prosty serwer dla Mojej firmy

FAQ - Często zadawane pytania

Kliknij na pytanie by uzyskać odpowiedź

  1. Czy mogę w dowolnym momencie zmienić DNSy dla domeny (delegację domeny)?
    Tak - w dowolnym momencie ustawienia domeny można zmienić poprzez nasz panel klienta (link na dole strony). Zmianę należy dokonać w dziale Rejestr domen >> Zmień delegację.
  2. Czy rejestrując domenę jestem jej prawnym właścicielem?
    Tak - po opłaceniu domeny Klient nabywa do niej pełne prawa.
  3. Kiedy otrzymam fakturę VAT?
    Faktura VAT wysyłana jest emailem po opłaceniu domeny. Wysyłka faktury następuje w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od momentu rejestracji domeny.
  4. Czy w ciągu roku zmienią się ceny na przedłużenie domen od tych podanych na stronie www.DomenyTanio.pl ?
    Gwarantujemy, że ceny przedłużenia domen, podane w cenniku na naszej stronie, nie zostaną podniesione w ciągu najbliższego roku rozliczeniowego.
  5. Czy jest mozliwość przetransferowania do waszego serwisu domeny od innego Registrara?
    Tak, w chwili obecnej istnieje mozliwość przeniesienia domeny od jakiegokolwiek Partnera NASKu, wystarczy przesłać na adres bok@domenytanio.pl kod do domeny (auth info). W niedługim czasie będzie też istniała mozliwość przetransferowania domeny z NASKu oraz automatyczny transfer domeny od innego Partnera.
  6. Czy wszystkie informacje będę otrzymywać e-mailem czy telefonicznie?
    Wszelkie informacje i komunikaty będą wysyłane do Klienta drogą mailową.
  7. Czy będziecie wysyłać informacje przypominające o zbliżającym się terminie wygaśnięcia domeny?
    Tak - na 30 i 7 dni przed końcem ważności wysyłamy przypomnienie na email podany podczas rejestracji domeny.
  8. Czy jeśli zarejestruję domenę w Państwa serwisie to ktoś inny może ją wykupić w innej firmie?
    Nie, jeśli domena zostanie u nas opłacona. Domena polska w momencie rejestracji rezerwuje się dla danego Klienta na okres 2 tygodni, w tym czasie należy ją opłacić, w okresie rezerwacji nikt inny nie może jej zarejestrować. W przypadku domen globalnych nie ma okresu rezerwacji, więc należy jak najszybciej opłacić domenę, by była zarejestrowana na Państwa firme.
  9. Czy oferta DomenyTanio.pl obejmuje utrzymywanie strony na serwerach?
    Nie. Domenę można umieścic na naszych DNSach, ale cena nie obejmuje usług hostingowych.
  10. Kiedy domena staje się aktywna?
    Domena zostaje automatycznie aktywowana w momencie zaksięgowania opłaty na naszym koncie bankowym.
  11. W jaki sposób anulować z zamówienia wybrane domeny/ę?
    W panelu administracyjnym (ZAMÓWIENIA) należy zmienić status wybranych domen/y na ZATRZYMANE, wówczas wybrane domeny/a nie zarejestrują się.
  12. Co to jest "Opcja" i jaka jest opłata za zamówienie tej usługi?
    Opcja to trzyletnie prawo pierwszeństwa do rejestracji domeny, jeśli w tym czasie domena nie zostanie przedłużona przez obecnego Abonenta. Domena jest monitorowana przez okres do 3 lat. Kiedy wybrana domena zwolni się, automatycznie jest rezerwowana na rzecz Podmiotu, który wcześniej wykupił Opcję na tę domenę. Koszt Opcji na jedną domenę (na okres 3 lat) to 150 zł netto. Rejestracja domeny ze stanu rezerwacji jest wykonywana po uiszczeniu opłaty według aktualnego cennika rejestracji domen.
  13. Czy jest możliwość zarejestrowania domeny z końcówką .EU?
    Tak, można już rejestrować domeny .eu w serwisie DomenyTanio.pl - rejestracja odbywa się w standardowy sposób - tak jak innych domen internetowych.
  14. Na czym polega różnica między przekierowaniem maskowanym a prostym?
    Przekierowanie "maskowane" - w pasku adresu nie widać prawdziwego adresu URL, na który domena została przekierowana, a więc pozostaje wpisana domena. Strona docelowa jest umieszczana w ramce html. Przekierowanie "proste" - w pasku adresu strony zmienia się domena na adres URL wpisany w przekierowaniu.
  15. Mam problem z otworzeniem linku do faktury?
    Przyczyną większości problemów związanych z otworzenieniem tego linku jest przeniesienie się jego fragmentu do kolejnego akapitu. Proponujemy skopiować cały link i wkleić go do okna przeglądarki po czym wcisnąć ENTER.
  16. Gdzie i w jaki sposób mogę dokonać zmiany delegacji DNS?
    Zmiany delegacji DNSów należy dokonać poprzez panel administracyjny: po uaktywnieniu wybranej domeny, w REJESTRZE DOMEN należy przejść do ZMIEŃ DELEGACJĘ, wówczas odpowiednio wpisać serwer DNS 1 oraz 2 (możliwość dodania trzech).

    WAŻNE:

    Aby operacja została wykonana poprawnie należy podać POPRAWNIE skonfigurowane serwery nazw domen (DNSy) do wybranej domeny oraz sprawdzić w przypadku domen globalnych, czy wskazane serwery nazw znajdują się w ogólnoświatowej bazie serwerów DNS.
  17. Jak długo może trwać odświeżanie DNSów?
    Odświeżanie stref w systemie DNS trwa przeważnie od kilku do kilkudziesięciu (24) godzin, to tzw. czas propagacji domeny.

If you are junk mailer mail to: bofh@active24.pl